Doručovanie - ceny, informácie
Podarilo sa vybrať pre tvojho miláčika naj naj dobrotu do bruška či najskvelejšie vybavenie, hračku, prípadne vitamín? Tak ti trošku pomôžeme! Pomocou našich kolegov sa môžeš dozvedieť, ako sa k tebe dostane tvoj balík a v ňom všetky tie dobroty.
Ako balíme zásielky?
Je to jednoznačné, že s efektívnou pomocou odborníkov. Po prijatí tvojej objednávky sa údaje o tvojom balíku veľmi rýchlo dostanú cez éter k členom nášho tímu pre starostlivosť o Svorku. Oni potom hyperrýchlosťou pozbierajú delikátnejšie a delikátnejšie chuťovky, kusy vybavenia, vitamíny a iné potreby, na najväčšiu radosť šťastných a zdravých zvieratiek a ich majiteľov.
V prípade, že si do svojho košíka dáš produkt, kde sa nachádza označenie ✅SKLADOM, tvoj balík môže už v priebehu nasledujúcich 2-5 pracovných dní doraziť až k tvojim dverám.
Dôvod na obavu nie je ani keď tovar, ktorý si si vybral/a, práve nie je skladom (čiže má uvedený stav 🗸DOSTUPNÝ). Naši kolegovia danú vec podľa možností zaobstarajú za pár dní. A následne za niekoľko dní sa k tebe objednávka aj dostane. K tomuto procesu ťa prosíme o trpezlivosť.
Doručovanie - ceny, informácie
Tvoj balík nad 55 EUR ti bude BEZPLATNE doručený!
Dodanie je zabezpečené kuriérskou firmou DPD, ktorá ti pred doručením zašle SMS/email na zadané telefónne číslo/emailovú adresu, čiže budeš vopred informovaný/á o tom, kedy príde balík.
V prípade, že nebudeš na danom mieste v danom čase, môžeš kontaktovať kuriéra telefonicky a dohodnúť sa s ním. Prosím, v takomto prípade nekontaktuj nás, ale rovno zavolaj kuriérovi alebo spoločnosti DPD, ktorí ťa identifikujú na základe čísla balíka (ktorý sme zaslali v emaili) a môžu proces doručovania upraviť na základe tvojej osobitnej požiadavky. Ak kontaktuješ nás, tým sa len stráca čas, lebo ani my nemôžeme urobiť viac, ako zavolať niektorej doručovateľskej spoločnosti.
Doručovanie balíkov sa realizuje v pracovných dňoch v období od 8:30 do 16:30.
Telefónne číslo medzinárodnej prepravy spoločnosti DPD: 031 824 90 32
Emailová adresa DPD: dpd@dpd.sk
DPD doručenie do domu
|
Doručenie do domu |
|
V prípade platby vopred prevodom |
3.2 EUR |
|
Na dobierku |
+ 1,5 EUR |
|
Nad 55 EUR |
BEZPLATNE |
|
Kuriérska spoločnosť ťa informuje o doručovaní balíka emailom po zadaní objednávky. Údaje sledovania balíka budú oznámené v prvom emaili. Kontakt na kuriéra a presný čas jeho príchodu budú taktiež zaslané emailom.
Ak ťa kuriér na prvý raz nezastihne, tak druhý deň urobí ďalší pokus, prípadne ťa informuje emailom/telefonicky. Ak aj druhý pokus o doručenie bude neúspešný, tak tvoj balík bude jeden týždeň uložený v sklade, kde ho môžeš osobne prevziať.
Sledovanie balíka je možné na nasledovnom odkaze pomocou čísla balíka zaslaného emailom:
https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/
V prípade otázok všeobecného charakteru v súvislosti s vyhľadávaním balíkov: sú k dispozícii na emailovej adrese dpd@dpd.sk alebo na telefónnom čísle 031 824 90 90.
Hmotnosť
Momentálne neuplatňujeme žiadnu maximálnu hmotnosť balíka.
Packeta boxy
Balík si môžeš nechať doručiť aj do tohto balíkomatu, ak hmotnosť tvojej objednávky nepresahuje 15 kg!
Poplatok: 2,95 EUR, pri objednávke nad 39,90 EUR je doručenie ZADARMO!
Dodacia lehota pri odoslaní cez Packetu sa môže líšiť od obvyklej dodávky na ďalší deň – môže to trvať 3–5 dní (v extrémnych prípadoch aj viac, 6–10 dní), v závislosti od vyťaženosti balíkomatov.
V krajine si môžeš vybrať z viac ako 3100 BOXY na frekventovaných miestach a viac ako 2300 Z-BOX automatov.
Niektoré balíkomaty fungujú nonstop (0–24 h), takže si svoj balík môžeš vyzdvihnúť kedykoľvek, alebo si ho môže vyzdvihnúť tvoj známy s kódom doručeným cez SMS.
Ako to funguje?
Balík si musíš vyzdvihnúť do 4 kalendárnych dní od jeho doručenia pomocou kódu zo SMS správy.
Ak kontaktuješ zákaznícky servis Packeta, môžu ti balík uschovať až na 21 dní.
Ak si si zvolil/a dobierku, suma sa dá uhradiť výhradne platobnou kartou priamo na mieste.
Online sledovanie balíkov Packeta: https://tracking.packeta.com/sk/tracking/search
Zoznam balíkomatov Packeta: https://www.packeta.sk/pobocky
Zákaznícky servis Packeta: 📞 +421 221 201 135
Možnosti platby
Platba na dobierku, čiže pri prevzatí tvojho balíka
Pri doručení budeš mať u kuriéra možnosť platby hotovosťou aj kartou. V tomto prípade budeš musieť hodnotu objednávky zaplatiť kuriérovi pri prevzatí balíka. Kuriérska spoločnosť akceptuje pri doručení hotovostné a aj kartové platby.
Platba vopred prevodom
U nás môžeš platiť aj bankovým prevodom vopred. [V tomto prípade konečnú sumu objednávky pri doručení balíka]. Pri prevode prosíme v kolónke „Správa/Informácie pre príjemcu“ uvádzať identifikátor tvojej objednávky a tvoje meno, aby sme mohli rozlišovať medzi prichádzajúcimi platbami. Po pripísaní protihodnoty balíka na náš účet ťa emailom informujeme, kedy príde kuriér.
Informácie k platbe:
Medzinárodný bankový účet spoločnosti Suller-Táp Kft.:
(IBAN): HU75 1070 0048 4973 7509 4851 7308
BIC/swift :CIBHHUHB
Máš otázku?
Tak si na správnom mieste. Na zákazníckom servise si iste nájdeš niekoho, kto ti zodpovedá tvoje otázky súvisiace s chovom malých zvierat. Ak ale nás chceš kontaktovať ohľadom stavu tvojej objednávky alebo inej informácie o produktoch, kľudne nám napíš email aj v takomto prípade.
Naše kontakty
Email (0-24 hod., hocikedy): info@petfusion.sk